Friss topikok

  • AngryChair: Sajnálatos módon le lett fújva a koncert, de megesnek dolgok a legjobb családban is.... (2010.08.17. 03:10) Under the Table koncert!
  • MetalWarrior (törölt): Ez a cigány átalakító mosópor! Ilyen kéne nekünk is :) (2010.05.20. 14:55) Reklám helye :D
  • AngryChair: @MetalWarrior: Jajaja, használhatóra sikeredett :D (2010.05.16. 23:48) Aktuális marhaság
  • csapdalany: Fáj neki...én tudom...Bazzzingaaa!!! (2010.05.07. 16:33) Magam adom

Linkblog

Unalom(űzés)

2010.05.14. 23:41 | AngryChair | Szólj hozzá!

A mai nap nagyon inaktív volt. Ezért is születik e bejegyzés : )

 

Kezdem talán a tegnappal, hiszen eléggé egybefolyt a két nap. Tegnap csütörtök volt... Azaz? Ittam az ivósnapomon a törzskocsmában kedves Kabala kollégával, meg néhány más emberrel is :) Termeltük rendesen (szokásunkhoz híven) a termelőit, agyalgattunk jó sok ideig.

A reggeli ébredés a hajnali fekvéshez képest hamar lezajlott, minden másnap nélkül. A szervezetem hozzá van szokva bizonyos italokhoz, mondhatni szerencsére. Kiderült a naptárra pillantva, hogy péntek van. Bassza meg! Péntek! Mindenki Metallica koncertre siet, vagy haza, vagy akárhova. Szar ügy, de ma ezért monoton volt minden.

Bár lézenghettem volna a szabadban, biciklizhettem volna, de az itthoni döglés mellett tettem le a voksomat. Elkezdtem egy régi kedvenc sorozatom nézni, meguntam, nekiültem bézelni egy kicsit, jó is az az erősítő-hangkártya. Megtanultam négy számot, hangolhattam ide-oda szerencsétlen hangszert. Nekiültem C-re hangolva jammelni, írtam egy félig kész számot. Megint sorozat, és most itt vagyok...

Holnap se lesz jobb, de több bézelést tervezek holnapra (mert a mai 4-5 óra hamar elszaladt, bár az ujjaim eléggé kezdenek fájni). Remélem jobb idő is lesz, és egy egyszemélyes biciklitúrát is beiktatok talán.

Várom kedves Kabala bejegyzését majd (meg persze beszámolóját) a mai koncertről. Poén az, hogy ma délután tudta meg csak, hogy menni fog megnézni az usaszökevényeket, de erről majd ír ő. :)

 

Az unalom ellen megyek inkább aludni, hátha lesz valami jó Álomország tengerpartján.

Szép estét mindenkinek, jó utat a Metallica koncertről majd hazaigyekvőknek!

Címkék: koncert fácán béz

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkihazudik.blog.hu/api/trackback/id/tr942004127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása